HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

:::5.rész:::

2008.02.10. 21:25 Zsucaa*TH*4ever

Előző részből:

  • Oké nem kiabálok! De légyszives hagyj békén! Szia! – mondta neki és kimentem a fürdőszobából, vissza Andreasékhoz.
........................................................................................................................

Bementem a szobába és leültem az ágyra idegesen.

  • Történt valami? Miért vagy ennyire ideges? – kérdezte Andreas.
  • Semmi, hagyjuk! – mondtam majd feláltam és lementem Rékáékhoz h megkérdezzem h mikor megyünk mert már nem akartam beszélni Tommal.
  • Tesó, mikor megyünk haza? Már fáradt vagyok! – kérdeztem nővérkémet.
  • Hát hugi, mi megyünk csak haza, te meg Judy itt alszotok ma este mert behívtak engem meg Vilit éjszakra dolgozni meg Johst  és Sharat is(ejtsd Szárá és Dzsos:D)(am. Andreas apja, anyja, és mind a 4en egy helyen dolgoznak:D)és nem akarjuk h egyedül legyetek. – mondta nővérkém, mire nekem tátva maradsz a szám.
  • Oké, akk megyek szólok a többieknek! – egyeztem bele mert nem akartam h kiderüljön h gond van Tommal, vagy Johstékat megbántani h nem szívesen vagyok itt.
  • A többieknek már szóltunk, most megyünk haza hozunk át nektek cuccokat és utána lelépünk! Nasziasztok! – felvették nővéremék a kabátot és elviharoztak. Én addig felmentem a többiekhez akik, Twistereztek.
  • Zsuzsi, ma itt alszunk, nővéred mondta! – mondta Judy.
  • Már tudok róla! – válaszotlam kedvetlenül.
  • Biztos h nincs semmi baj? – kérdezte ismét Andreas, mire én ránéztem Tomra(mert időközben visszament a szobába) mire ő elfordította a fejét, és nem tudott a szemembe nézni.
  • Nincs ,semmi gond! – mosolyogtam rá Andreasra.
  • Rendben. Nem Twisterezel velünk? – nyögte ki Bill, aki Judyval volt párba és igencsak össze voltak már gabalyodva:D
  • De, persze!  És kivel leszek, néztem Andreasra, majd kedvtelenül Tomra. Istenem add kérlek h ne vele!” gondoltam magamban.
  • Hát nem velem mert én pörgetek! – mondta Andreas majd ránézett Tomra.
  • Én nem tudok Twisterezni - mondta zavarodottan Tom.
  • Dehogynemtudsz! – mondta Andreas. – Na gyerünk, te kezdesz! – vigyorgott.
  • Nincs más választásom? – kérdetem hangosan mire mindenki rám nézett.
  • Ezt hogy érted? – kérdeze Bill.
  • Sehogy hagyjuk! Na kezdjük. – mondtam, de Tom persze értette h miért mondtam ezt. Billék már eléggé összemelegedtek Judyval, és nagy nehezen lemásztak egymásról (ne értse félre senki, Twisterről van szó!:D)

Egyre jobb lett a hangulat, és annyira nem is figyeltem Tomra, inkább Andreast néztem mindig aki ezt észre is vette, na meg Tom is, és akkor vörös lett a feje, de nem tom h miért… Már nagyon össze voltam gabalyodva Tommal(még mindig a Twister miatt:D), és ekkor nem bírta tovább egyikőnk se és összeestünk. Tom rajtam feküdt és a szemembe nézett. Csak pár centi választott el a szájától, és elkezdett közeledni, mivel meg akart csókolni, de én elkezdtem mozgolódni, jelezve h szálljon le rólam. Ezt észrevette és leszállt, de azt is észrevettük h a többiek nagyon néznek minket. Közben míg Twistereztünk Andyék meghozták a ruhánkat is és a nappaliban hagyták.

  • Egy pillanat mindjárt jövök! – mondtam majd leszaladtam a nappaliba. Láttam h ott vannak a ruháink. Bementem még gyorsan a konyhába és öntöttem magamnak egy pohár vizet mert nagyon szomjas voltam. Már elég késő volt. A nappaliba ki volt írva egy cetlire h már elmentek dolgozni és legyünk jók meg minden. A konyhába sötét volt, és nemvolt kedvem felkapcsolni a villanyt tehát sötétben ittam (ez egyértelműsztem:D) Mikor megittam letettem a poharat és megfordultam, és síkította megy nagyot, mert vki állt előttem. Az az illető rátette a kezét a számra.
  • Csssssss, ne sikíts, csak én vagyok! – mondta az a személy.
  • Tom!!! A frászt hoztad rám! Mi a fenének settenkedsz te utánam a sötétben? He? – kérdeztem kicsit idegesen de nem ordibáltam.
  • Bocsi! Csak szerettem volna bocsánatot kérni tőled! Szemét voltam! És szeretném h tudd az igazságot! Azon az estén amikor én szemét módon leitattalak…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr96334153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása