HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

::: 13-14. rész :::

2008.03.21. 23:53 Zsucaa*TH*4ever

Hali! Bocsi multkor nem volt időm feltenni 2 részt de most pótolom:) szval 2 rész 1xrre:) pusy! pá!

13.rész

- Mi történt? – törtem be szinte az ajtót a fürdőbe.

- Öhm, forró volt a víz! – nézett rám ijedtem Mark, de nem volt rajta semmi csak állt a zuhany fülkében anya szült meztelenül.

- Ööö, Úr Isten, bocsi! Ööö, már itt se vagyok! – mondtam mert nagyon zavarba jöttem de azért akaratom ellenére végig stíröltem a srácot:D(tényleg nem akartam) Vörös fejjel hirtelen távoztam a fürdőből és leszaladtam a nappaliba, majd leültem a kanapéra. Fél percig csak bámultam magam elé és teljesen magamon kívül voltam. Ahogy láttam Mark egyre vörösödő arcát, ahogy láttam sportos felsőtestét, ahogy láttam…azt…egyre jobban éreztem hogy vörösödik a fejem, és egyre jobban melegem lett. „Hmm, pont megfelelő méretű” – gondoltam magamban amikor visszagondoltam a…-ra, és kitört belőlem a nevetés. Csak nevettem és alig tudtam befejezni. Hallottam hogy Mark végzett a fürdéssel és az emeleten nyílik a fürdő ajtaja, majd egy szál törölközővel a derekán jön lefele a lépcsőn, és mikor hátra néztem hirtelen megint elvörösödött. Belőlem megint előtört a nevetés és alig bírtam abba hagyni. A srác csak oda jött hozzám és megszólalt:

 

- Nem szép dolog kinevetni! Ezt megbánod! – mondta tök komolyan majd felment a szobájába. Én kicsit megijedtem mert nagyon komolyan mondta h még megbánom. Mi van vmi terroristával ismerkedtem meg v mi?:D Kb. 10 perc mulva felmentem mert nem tudtam h most haragszik e rám v mi van. Mikor beléptem a szobájába senki nem volt ott. Reluxa félig lehúzva, a szobában félhomály volt. Bentebb léptem, de még mindig nem láttam senkit. Az ajtó hirtelen becsapódott mögöttem, mire én hátra néztem és Mark ott állt az ajtó előtt és kulcsra zárta majd a kulcsot elrakta, és felém indult. Én hátráltam és megszólaltam.

- Mit akarsz tőlem? – kérdeztem idegesen tőle mire ő csak elvigyorodott.

- Megmondtam hogy még megbánod! – vigyorgott rám gonoszul majd rálökött az ágyra és rám vetette magát.


 

14. rész


Rettenetesen csikizni kezdett, én meg csak kiabáltam.

- Nee! Fejezd be kérleeek! – kiabáltam és majd meg szakadtam a nevetéstől mert nagyon csikis voltam.

- A-aa megmondtam h megbánod! – nevetett és közben még mindig csikizett.

- Kérlek fejezd be! Kérlek! – kiabáltam tovább, mire csak annyit hallottam hogy valaki az ajtó másik oldaláról ordibál, és próbál be jutni.

- Zsuzsi, te vagy bent? Minden rendben? Miért ordítasz? Mi történt? Nyisd ki az ajtót, vagy betöröm! – ordította az a személy az ajtó másik oldaláról. Mark befejezte a csikizést, leszállt rólam, én felültem az ágyon. Mark odament az ajtóhoz majd kinyitotta a kulcsal. Mikor kinyílt az ajtó meglepődve láttam hoy Tom állt a másik oldalán, és ő is meglepődve nézett Markra. Nem tudta h mi folyt abban a szobában míg nem nyitottunk ajtót és ez igazán zavarta őt.

 

::: Tom szemszögéből :::

 

„A többiekkel miután elmentünk a városba, én inkább úgy döntöttem hogy haza megyek mert nem éreztem jól magam. Mikor haza értem, láttam hogy Zsuzsi kocsija már bennt ál la garázsba. Nem tudom h miért nyalta ki annyira magát, a délelőtt és h hova ment, de igen szexis volt, és nekem igen tetszett. Hogy lehettem ilyen hülye h ott hagyta megy ilyen jó csajt? Nem értem! Úgy döntöttem, hogy visszaszerzem, bár Beának ezzel fájdalmat okozok, de remélem hogy meg érti majd. E gondolat meneteim közben beléptem a házba, és az rázott ki belőle hogy Zsuzsi hangját hallottam az emeletről, ahogy kiabál. - Nee, hagyd abba kérlek! - Ennyit hallottam, és fel rohantam az emeletre, azt hittem hogy valami nagy baj van. Mentem volna be a szobába de zárva volt az ajtó és ekkor ordibálni kezdtem. Olyan volt mintha erőszakolnák oda bent Zsuzsit és nagyon féltettem. Ordítottam hogy nyisson ajtót. A kiabálás abba maradt és fél percre rá nyílt az ajtó. Mikor megláttam hogy egy sráccal van bent a szobába és mind2en zihálva néznek rám, miközben Zsuzsi az ágy szélén ül, az ajtót meg a srác nyitotta ki és ott állt előttem, nem tudtam hogy mire gondoljak. Nem tudtam, mi folyhatott fél perccel ezelőtt a szobában, és ez nagyon fel idegesített.

 

 

::: Újra Zsu szemszöge :::

 

Csak nézett ránk Tom idegesen majd megszólalt.

 

- Mi a fene folyik itt és ki a f*szom vagy te? – kérdezte Tom és már majdnem neki esett Marknak. – Mit akartál csinálni Zsuzsival? – már ment volna neki szegény Marknak Tom de közéjük álltam.

- Álj le Tom! Ő Mark! Akivel a neten ismerkedtem meg, de ha egy kicsit figyeltél volna rám amikor mindenkivel közösen beszélgettünk lent a nappaliban, és nem azzal lettél volna elfoglalva hogy engem hogy féltékenyíts meg Beával, hogy csókold, öleld, akkor hallottad volna amikor mondom hogy jön ide és itt tölt pár napot! – mondtam idegesen Tomnak, és a szemeim szikrát szórtak, közben a testemmel védtem Markot.

- Mi? Én tényleg nem hallottam. – kapott a fejéhez Tom. – Mi van? Hogy féltékenyítselek? Ne szállj az égbe szivi, miért lenne rá okom, hogy megféltékenyítselek? Menj már! – mondta flegmán Tom.

- Ne nézz már hülyének jó? Láttam hogy bár mikor jöttem és te csak Bea mellett állta utána mikor megjelentem rögtön elkezdted csókolgatni. Meg láttam h hogy folyt a nyálad ma reggel is utánam. Nem vagyok vak! Nézz már egy kicsit magadba Tom jó? Törődj egy kicsit másokkal is magadon kívül! És engem hagyjál békén! – mondtam és közben egyre közelebb léptem hozzá, mire ő meg hátrállt, és már a küszöbön kívül volt.

- Én csak aggódtam azért jöttem most is fel! – mondta egyre idegesebben.

- Ne aggódj értem! És hagyj békén! – mondtam majd az orra előtt becsaptam az ajtót. Csak állt az ajtó előtt még pár percig, majd teli dühvel átment a Beával közös szobájukba.

- Bocsi az iménti jelenetért…ez a srác…- folytattam volna tovább de Mark közbeszólt.

- Egy régi szerelmed, aki most az egyik legjobb bnőddel jár, és féltékeny? – nézett rám mosolyogva.

- Öh, igen, de honnan tudtad? – néztem rá meglepődve.

- Volt már ilyen ügyem:) Semmi extra. Minden napi dolog…- mosolygott.

- Aha…ha te mondod:D – vigyorogtam rá furin. – Na megyek ledőlök kicsit mert kezdek álmosodni. Ha idő közben a többiek megérkeznének, akkor mutatkozz be nekik és beszélgessetek. Ezzel a hülye rasztással meg ne foglalkozz! Csak egy barom! Na szia! – pusziltam meg Markot és indultam picit pihizni.

 

Nem tudom mikor lesz rész, mert nem igazán lesz időm ínri! majd maglátom! sziasztok! pus!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr17391752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom babym 2008.03.22. 00:33:31

De jóóóóóóóóó. ügyi vagy:D Pusza.. Vároma folyt..

Zyt@ 2008.03.22. 14:25:02

nekem is naon teccik
naon ügyi vagy
már várom a kövit
PuSsAnTs :)

(L)Kat(L) 2008.03.23. 17:21:38

Szejja!
Nekem is naon teccik alig várom a kövi részt!
Cupp:p

Th-fan 2008.03.25. 20:35:17

Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:)
süti beállítások módosítása