HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

:::6.rész:::

2008.02.11. 18:55 Zsucaa*TH*4ever

Előző részből:


  • Tom!!! A frászt hoztad rám! Mi a fenének settenkedsz te utánam a sötétben? He? – kérdeztem kicsit idegesen de nem ordibáltam.
  • Bocsi! Csak szerettem volna bocsánatot kérni tőled! Szemét voltam! És szeretném h tudd az igazságot! Azon az estén amikor én szemét módon leitattalak…
................................................................................................................................

o       Na, mi volt akkor? Mond már! – ordítottam rá, de ő csak hallgatott. – Tudod mit nem is érdekel. – már elindultam a konyhaajtó felé amikor…

o       Nem történt semmi közöttünk. – mondta lehajtott fejjel. Én megdermedtem az ajtóba, és nagy megkönnyebbültség jött rám.

o       Micsoda? Nem történt semmi? Úr isten köszönöm! – Tom nyakába ugrottam az örömtől. Tom ezt nem tudta mire vélni de ő is átölelt, de ekkor észleltem és hirtelen ellöktem magamtól, mert eszembe jutott h hazudott.

o       És mégis mit képzelsz te? – kérdeztem már idegesen.

o       Most meg mi a bajod? – kérdezte meglepődve.

o       H hogy mi a bajom? Hazudtál nekem, azt hazudtad h lefektettél, h megkaptál, h megaláztál(ekkormársírtam) és még kérdezed h mi a bajom? Hónapokig ezen gondolkodtam, marcangoltam magam. Miért csináltad ezt? – kérdeztem zokogva tőle.

o       Sajnálom! Nem tudom h miért csináltam! Tiszta hülye vagyok! Lehet h azért, mert ez volt az első alkalom h egy csaj bealudt miközben az előjáték volt, és nem bírtam elfogadni. – vakarta a fejét. Erre én elkezdtem nevetni. – Most meg min nevetsz? – kérdezte idegesen.

o       Komolyan bealudtam miközben próbáltál lefektetni(elhúzomaszám)? – kérdeztem.

o       Hja…nagyban, vetkőztetjük egymást meg csókolózunk és pont alattam voltál és csókolgattam a nyakad, már csak egy bugyi és melltartó volt rajtad, és annyit veszek észre h túl hangosan szuszogsz, és ezek már nem élvezetes nyögések hanem szuszogás, és akkor látom csak h bealudtál. – magyarázott én meg már majd meg szakadta ma nevetéstől. – Nem szép dolog kinevetni!!! – idegeskedett és bevágott egy durcit.

o       De ha 1x tök vicces a szitu ahogy így elképzelem…:D Kár h nem emléxek rá:D – mondtam és még mindig nevettem.

o       Akkor nincs harag? – kérdezte egy halvány vigyorral az arcán.

o       Állj! Azt nem mondtam h nincs harag, mert még mindig haragszok emiatt! És jóvá kellene tenned valahogyan! – mondtam majd vmi gondolkodó fejet bevágtam.

o       És mivel? – kérdezte.

o       Hááát ööö mondjuk…- és nem tudtam tovább folytatni mert hirtelen magához rántott és megcsókolt. Én ellöktem ismét magamtól. – Hát nem éppen erre gondoltam Tom Kaulitz! – próbáltam szabadulni a karjaiból de nem ment, majd hirtelen megint megcsókolt. Először ellenkeztem, de nem tudtam szabadulni, meg elbódított az illata, a csókja, ezért hagytam magam és visszacsókoltam. Nagyon jó volt csókolózni vele, de mikor szétváltunk megszólaltam.

o       Tom ez nagyon jó volt! – mondtam vigyorogva.

o       Igen tudom, nekem is jó lesett…- nem tudta tovább folytatni mert közbeszóltam.

o       De ez volt az utolsó! – mondtam és elengedtem.

o       Mi? – nézett rám értetlenül.

o       Tom nekünk úgyse lesz közös jövőnk, szóval ez volt a búcsúcsókunk! És többet ilyen nem lesz! – mondtam és lehajtottam a fejem. – Most felmegyek.

o       Dehogynem lesz, mégpedig most, majd elkapta a karom magához rántot és ismét megcsókolt. Nem tudom h mi ütött belém, hisz ép pelőbb mondtam h ilyen nem lesz többet, és mégis hagytam magam. Hirtelen vmi zörgést hallottunk a lépcsőröl és szétugrottunk.

o       Mi volt ez? – kérdezte Tom.

o       Nem tudom, de én tényleg megyek fel, de megmondtam amit megmondtam. – mondtam majd elindultam.

o       Az nem lehetett az utolsó mert utána volt még1! – vigyorgott rám, én hátrafordultam majd előre és felszaladtam.

A többiek már csak beszélgettek, én meg mint egy őrült berontottam a szobába. Andreas olyan érdekesen nézett rám. Nem tudom h miért. Elérkezett az éjfél. Már akkor elkezdtünk készülődni aludni. Bill és Tom is ott aludt Andreasnál mert már ilyekor nem akarnak az útcákon mászkálni hisz veszélyes. Mindenki külön szobába aludt csak Tom és Bill nem. Amikor kijöttem a wcből(mertpisilnomkellett:D:D:D) valaki megfogta a karom.

 

Na itt van a 6 rész is! Mostmár tényleg csak 1 rész lesz naponta(bocsi Beám, de nembírom szusszal! ) Véleményeket ide v a mailomra:zsu.th.91@citromail.hu pusy

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr96335311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsú(újj szerki!) 2008.02.11. 19:06:25

Oks. Semmi baj. Nagyon jó tényleg:) Semmi baj Zsúmm. Hiper Szuper. NAgyon ügyes vagy!! Pucc
süti beállítások módosítása