HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

::: 10.rész :::

2008.03.09. 19:29 Zsucaa*TH*4ever

  • Ez nem az amire gondolsz! – mondtam neki félve.
  • Hanem mi? És mégis mire gondolok? Undorítóak vagytok!– mondta majd felszaladt a szobába és bezárkózott.
  • Mi a fene volt ez? Miért nem hagytad h végigmondjam h mi volt este? Képzeld összejöttem Tommal de most te mindent elrontottál! – oribáltam Leoval.
  • Ó bocsi nem tudtam! De talán jobb is így nem? – kérdezte vigyorogva.
  • Menj a fenébe! – csaptam rá a még mindig az ajtóban álló Leora az ajtót:D(eztjólmegaszontam) Tom után mentem, és bementem a szobába.
  • Ezt meg kell beszélnünk! Ez nem az amire gondolsz tényleg! – mondtam neki idegesen.
  • És mégis mire gondoljak? Ott smárolsz lent azzal a fasszal! Undorító vagy! Tűnj innen. Ezt csinálod a tegnap este után? Szégyelld magad és menj el, nem akarlak látni! – mondta majd hátat fordított nekem.
  • Figyu, csak azt hitte h még mindig megy a féltékennyétevés akció azért csókolt meg! – mondtam neki majd hátulról átöleltem. De Tom ellökött magától.
  • Nem érdekel! Megcsókolt és itt ez a lényeg! Tűnj el! – mondta majd az ajtó felé mutatott.
  • Tudod mit? Én azt hiszem h neked csak arra kellettem h megdughass! Más pasi már rég felfogta volna h mi volt és megbocsátott volna. De sztem te nem is akarsz megbocsátani, és csak arra kellettem neked! És el is megyek! – mondtam majd kimentem az ajtón. Tom egy kicsit elgondolkodott ezen, mert igazam volt, de neki nem csak 1 éjszakára kellettem, és rájött h én nem akartam azt a csókot. Én hirtelen visszajöttem.
  • Bocs! De nem nekem kell innen elmenni, hanem neked, mivel ez a nővéremék háza, és ez az én szobám jelenleg, szval ment el te! – mondtam neki ordítva és mutattam az ajtó felé. Lehajtott fejjel elindult az ajtó irányába, de mikor oda ért hozzám hirtelen a falhoz nyomott és megcsókolt.
  • Bocsi! Hülye voltam! Nem tudtam hirtelen h mivan, de átgondoltam és tudom h nem akartad azt a csókot! Megtudsz nekem bocsátani? – suttogta a fülembe.
  • Persze h meg! – mondtam mosolyogva majd megcsókoltam. Kézen fogva lementünk a lépcsőn és megreggeliztünk, mikor már végeztünk akkor jöttek le a lépcsőn Judyék is, kézen fogva.
  • Na látom, nektek is jó éjszakátok volt, a fejetekből ítélve(mertelégkóvosfejükvolt:D) – mondtam vigyorogva.
  • Hahaha, ahogy látom vki bohócot reggelizett(by:Marci:D) – mondta Judyt kedvetlenül és kómásan.
  • De mi az h nekünk IS? – kérdezte Bill vigyorogva.
  • Öhm semmi. – mondtam majd a tvt bámultam tovább.
  • Aha…- mondta Bill.
  • Héé, Judy, ma Beáért kell mennünk a reptérre. – mondtam mosolyogva.
  • Oké mikor? – kérdezte Judy a kávéját iszogatva.
  • Öhm, 3ra érkezik meg a gépe! – mondtam majd az órára néztem. Fél 3 volt. – Úr isten! – ordítottam el magam.
  • Mivan? – kérdezte mindenki ijedten.
  • Már fél 3van! Miért csak most keltünk fel? – néztem rá Tomra idegesen.
  • Öhm, szivi mert talán túl jóvolt az éjszaka? – dobott felém Tom egy kaján vigyort.
  • Hát igen, gondolom igen ki fáraszott Tom. – mondta Bill vigyorogva.
  • Haha, de ti se panaszkodhattok! – mondtam mosolyogva Billnek.
  • Na de siessünk mert menni kell Beáért a reptérre! – mondtam majd el is kezdtem készülődni.

Mindenki felöltözött majd a kocsimmal elmentünk Beáért, aki már vagy 20 perce ránk várt. Mikor megálltunk a reptér előtt a kocsival, már rögtön észrevettük Beát.

 

  • Sziaaaa! – ugrottam a nyakába, és Judyt is.
  • Sziasztok!!! – mondta mosolyogva.
  • Öhm bocsi h késtünk de nemrég keltünk fel, mert ööö tegnap este alig aludtunk, mert discoba voltunk! Bocsi! – dadogtam.
  • Oké! Semmi gond. – mondta Beám, szerencsére kitudtam húzni magam alóla és Bea elhitte:D Ekkor odajöttek a fiúk. Bea teljesen lefagyott mert ő imádja a Tokio Hotelt, és nem is gondolta volna h mi ismertük őket.
  • Hali! – Bill és Tom egyszerre, majd egymásra néztek.
  • Öhm, sziasztok! – válaszolt Bea kicsit zavarban.
  • Tom vagyok. – mondta Tom majd nyújtotta a kezét és adott 2 puszit.
  • Bea! – mondta mosolyogva Beám, és már kezdett feloldódni.
  • Bill. – értelem szerűen Bill:D-
  • Hali! Bea! – mosolygott tovább Beám.

Én csak azt vettem észre h Bea és Tom igen kacsingatnak egymás felé. Nem akartam féltékeny lenni, szóval, próbáltam kiverni a fejemből ezt a butaságot. Mikor hazaértünk megmutattam Beának a szobáját, és felhívtam Andiéket, akik közölték h most Magyarországra kellett menniük dolgozni és szerinte nyár végéig nem jönnek haza. Addig is nálunk laknak és nővérem elfoglalta a szobámat:D(mondjukennekenemörültem):D. Anyáék tudnak róla, és Andreas szüleire vagyunk bízva, akikkel igencsak jóba vagyunk, és bíznak Andreasban, tehát nem igazán fognak felénk nézni mert Andreas lebeszéli őket, h minden rendben van meg sötöbö:D. Félre hívtam Beát, egy fél percre mikor már otthon voltunk és mindent elintéztünk, és elmagyaráztam neki h mi van Tom és köztem, és ő meg is ígérte, hogy bár nagy a kísértés, tiszteletben tartja h ő az é pasim és felé se fog nézni. Megbíztam benne, mert tudtam h ha ő megígér nekem valamit az úgy is lesz. Még aznap este megbeszélték a fiúk( Andreas, Tom, Bill, Georg, Gustav) h elmennek discoba, mi csajok meg otthon maradunk s ott csapunk egy kisebb bulit. El is jött az este a fiúk meg elmentek a discoba. Mi épp a nappaliban beszélgettünk mikor támadt egy ötletem…


 


 

Nah itt a rész, ma már több nemlesz, és nemtom h mikor lesz a kövi rész. Majd még meglátom h mikorra végzek a dolgaimmal! Pusy  Ja és lecé komikat!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr59372980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsú(újj szerki!) 2008.03.09. 21:22:23

Egy szó!! IMÁDLAK!! Annyira jó h írod:) nagyon szeri:) Pusza

Zyt@ 2008.03.10. 13:49:07

naon teccik ez a rész és persze a többi is,
örülők h folytatod,
kivi vok a folytatásra,
PuSsAnTs :)
süti beállítások módosítása