HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

::: 12. rész :::

2008.03.20. 10:51 Zsucaa*TH*4ever

Nos, megbeszéltük msnen hogy találkozunk. Berlinben lakik, de miattam képes ide utazni Magdeburgba, hát nem édes?:P Elérkezett a találkozás napja. Egy picit ideges voltam, mert féltem hogy ha élőben lát mit fog majd gondolni rólam. Délben a 12:30-as vonattal érkezik, most 10:00 van. Ki megyek érte a vonatállomásra, csak 2 hét mulva megy haza, addig nálunk lesz, és velem…vagyis nem úgy velem h velem is alszik, csak együtt leszünk jobb esetben a nap majdnem 24 órájában, vagyis remélem:) Délben vagyis 12:00kor elindultam a vonatállomásra a kocsimmal. Fél 1re ott is voltam, és épp akkor érkezett be a vonat az állomásra. Egyre idegesebb lettem, de mikor megláttam a srácot…hmmm, hát elállt a lélegzetem. Láttam hogy leugrik a vonatról mikor az megállt. Nagyon aranyos volt! Sportos öltözködés, barna haj, barna szemek, aranyos mosoly…olyan mint a képeke, sőt sokkal de sokkal jobb.:) Vagy fél fejjel volt magasabb nálam. Mikor közelített felém, egyre jobban vert a szívem. Rögtön felismert és jól végig is nézett rajtam. Hát na, elég jól fel voltam öltözve, nem egózni akarok de nekem is tetszett az összeállítás:) Na meg mivel nyár volt meg kocsival is mentem, nem öltöztem túl:) Egy könnyű kis nyári rucit felkaptam magamra és elindultam. Mondjuk meg is lepődtem magamon, mert nem szoktam ilyen hogy is mondjam ribisen öltözni hanem inkább sportosabban, de most vhogy ehez volt kedvem. Hát igen mielőtt el indultam otthonról Tom végig is nézett rajtam, én meg hagytam h csorgassa a nyálát, vhogy jól esett…bár ez Beának szemet szúrt de akkor vhogy nem érdekelt (bocsi Bea:P) Nos visszatérve a találkozáshoz…

 

Ahogy egyre közeledett felém csak egyre gyorsabban dobogott a szívem. Mikor odaért hozzám csak néztünk egymásra és vigyorogtunk. Legalább 5 perc telhetett el, amíg nem szóltunk egy szót sem, csak egymás arcát stíröltük, hogy vajon mi lehet a másik véleménye de amit leolvastunk egymás arcáról, az csak pozitív volt. Nagyon bejött a srác. Barna olyan „Zack Efron” szerű haja volt:D:D:D (Ezt jól megmondtam:D) Erőt vettem magamon és megszólaltam, vagyis csak meg akartam:

 

- Helo! – mondtuk teljesen egyszerre a sráccal, akit Marknak hívnak. (Bea nemaz a Mark, még csak köze sincs hozzá!:D:D) Elnevettük magunkat.

- Mond csak! – mosolygott rám Mark.

- Na szóval szia!:) Én lennék Zsuzsi. – mosolyogtam rá egy kicsit zavarban.

- Igen…ööö gondoltam h nem Zsuzsi gonosz ikertestvérével beszélgetek:D – nevette el magát.

- Jól van na, ne szemtelenkedj, esk olyan vagy élőben is mint msnen. Kis gonosz! – mondtam még mindig mosolyogva.

- Hát igen, miért talán másra számítottál? – mosolygott rám.

- Ö nem csak, na:D – kavarodtam össze:)

- Ezt jól meg mondtad. – vette elő huncut mosolyát.

- Na gyere ide! – mondtam neki majd magamhoz öleltem. Viszonozta az ölelésem, hisz már alig vártunk erre a pillanatra.

- Már annyira vártam hogy így álljunk itt. – mondta és közben még mindig szorosan öleltük egymást.

- Igen! Én is! – mosolyogtam majd elengedtem. – Na menjünk haza. – mondtam majd felkapta a hátitáskáját és elindultunk a kocsihoz.

- Ez a te kocsid? – kérdezte ámuldozva mikor oda értünk. A kocsim egy hófehér Opel Vectra volt kicsit kiszépítve:) – Hány éves is vagy? 17? És már ilyen kocsid van, sőt jogsid is van? – még mindig ámuldozott.

- Igen van jogsim, ez a kocsim, amit karácsonyra tavaly karácsonyra kaptam a szüleimtől. – mosolyogtam rá. – De még ma beszállsz vagy esetleg futsz utánam? – kérdeztem nevetve mikor már én beszálltam a kocsiba de Mark még ott állt és bámulta.

- Ja, nem köszi, inkább beszállnék. – beszállt a kocsiba és elindultunk haza. Végig nevettük az utat. Nagyon lökött egy srác, és nagyon szeretem mint barátot. Nagyon bejön, teljesen az én esetem. Hazaértünk, és beálltam a garázsba. Bementünk a házba és meglepetten vettem észre hogy senki nincs itthon. Mondjuk még örültem is neki, legalább elmaradt az a bizonyos kínos bemutatkozás:D, viszont úgyse fogom meg úszni. Marknak megmutattam a szobáját és utána elment tusolni.

- Ááááá. – hallottam a fürdőszobából Mark hangját ahogy ordít. Felrohantam az emeletre és berontottam a fürdőbe mert nagyon megijedtem.


 


 

Na itt a rész és még lehet h ma lesz fent egy, de csak Bea és Zita kedvéért! Háj!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr4389015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.03.20. 16:40:59

vajon mi történt? most olyan kivi vok
naon izgi lett, nekem naon-naon-... teccik
rem. h ma lesz rész, mert már naon várom
ügyi vagy
PuSsAnTs

Tom fan (bejjuska) · http://tomundbea.blogspot.com 2008.03.21. 15:02:17

Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L)
süti beállítások módosítása