HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

:::7.rész:::

2008.02.16. 12:18 Zsucaa*TH*4ever

Az a valaki Andreas volt.

 

  • Úr isten, úgy megijesztettél! – mondtam Andreasnak.
  • Bocsánat! – mondta. – Beszélnünk kéne! Azt szeretném mondani h nekem nagyon tetszel! Nagyon aranyos és helyes lány vagy, de ne is mondj semmi, tudom h nem lehet közöttünk semmi, mivel Tommal láttalak lent csókolózni. – hajtotta le a fejét.
  • Öh hát nem mondom ez meglepett elég rendesen. – mondtam kicsit lefagyva Andreasnak. – Figyu nem arról van szó h nekem nem tetszel, csak nekem jobb vagy havernak mint máshogy! Érted? Te is aranyos vagy, de, de, én, sajnálom! – mondtam majd Andreas vállára tettem a kezem.
  • Tom miatt igaz? – kérdezte.
  • Nem! Egyáltalán nem szeretem Tomot! Nem is vagyok vele együtt! Csak egyszerűen nem szeretném! Nem akarlak semmivel se félrevezetni v megbántani ezért inkább elmondom. Sajnálom! – mondtam neki és még mindig a vállát fogtam.
  • Semmi gond! Megértem! Akkor csak barátom? – nyújtotta a kezét.
  • Igen csak barátok és köszönöm! – megfogtam a kezét majd kezet ráztunk, és hirtelen magához rántott és megölelt. Ezután mosolyogva elment aludni a saját szobájába. Én is bementem a szobába ahol alszok és lefeküdtem. Francia ágy volt bent.

 

Hamar el is aludtam, majd úgy fél óra mulva arra keltem h valaki befekszik mellém és hátulról átölel. Megfordultam és egy megszeppent Tom Kaulitzot találtam magam mellett. Sokáig nem szóltunk egymáshoz csak néztünk egymás szemébe, és elkezdett közeledni hozzám meg közelebb rántott magához. De én hirtelen megszólaltam nehogy meg tudjon szólalni, mert tudtam h abból semmi jó nem sülne ki(túlgyengevagyok)

 

  • Mit keresel te itt? – kérdeztem tőle suttogva.
  • Nem tudtam aludni, és gondoltam átjövök mert érezni akartam az illatodat és h itt vagy mellettem. – mondta mosolyogva.
  • Persze…ez a csajozós dumád mi? – kérdeztem kedvtelenül tőle.
  • Nem dehogy! Nem szoktam ilyeneket mondani egy csajnak. A csajozós dumám ez : Szia Baby nincs kedved jönni táncolni vagy Szia szivi nem melegedünk össze vagy…
  • Oké oké nem vagyok a többire kíváncsi! – mondtam leállítva Tomot.
  • Akkor hiszel nekem? – vigyorgott rám.
  • Hát nem is tudom! – mondtam majd hátat fordítottam neki, mire ő szorosan átkarol hátulról és megcsókolta a nyakam, mire én sóhajtottam egyet mert nagyon jól esett. Ő erre elvigyorodott és folytatta. Magával szembe fordított és megcsókolt, én egyszerűen nem tudtam ellenállni neki! Túl nagy volt a vonzereje. Elkezdte lehámozni rólam a ruhát, először csak a felsőt, utána már a nadrág is lekerült. Ő már csak egy boxerben én meg csak egy bugyiban voltam. Végig csókolt mindenhol és az egész testem beleremegett minden érintésébe, nem tudtam h mit csinálok de baromi jól esett. Már minden ruhadarab lekerült rólunk mikor nyúlt a gatyájához mert ott volt benne az óvszer. Én ekkor leállítottam.
  • Ne! Nem akarom! Légy szíves most ne! – mondtam lihegven és ezen nagyon meglepődött. De beidegesedett.
  • Akkor is ma meg foglak dugni értetted, és holnap nem emléxünk majd semmire! – ordította majd erőszakoskodni kezdett.
  • Nee, Toom kérlek nee! Ne csináld ezt! Mi volt akkor az amit a konyhába mondtál? Kérlek neeee! Segítség! – ordibáltam mire ő elvigyorodott.
  • Senki nem fog neked segíteni! És hazudtam!!!!! – vigyorgott gonoszul majd tovább erőszakoskodott és fájdalmasan elkezdte a lényeget. Nagyon fájt, én már zokogtam és tényleg nem segített senki.
  • Nee Tom kérleek! Neeee….- ordibáltam. Ő ekkor abbahagyta és aggodalmas képpel rám nézett.
  • Zsuzsi, jól vagy? Kérlek válszolj! Zsuzsi! Zsuzsii! – kiabálta amit nem tudtam mire vélni.
  • Mi van? Miii? – és hirtelen felébredtem. Szakadt rólam a víz és könnycseppek voltak az arcomon. Tom ott ült az ágyam mellett és ő keltegetett előbb, ezért nem tudtam h mi van.
  • Jól vagy? Minden rendben? A többiek már alszanak, én meg hallottam h az én nevemet kiabálod és h „Neee” és átjöttem megnézni h mi történt. Nagyon megijesztettél. Rosszat álmodtál! – mondta és még mindig ijedten nézett rám. Én is ránéztem és elkezdtem zokogni. – Mi, mi történt? Mond már! Ne ijessz meg!
  • Nagyon rossz volt Tom! Nagyon rossz és nagyon fájt! – mondtam még mindig zokogva.
  • Na de mégis mi? Mi fájt? Mit álmodtál ami ennyire felkavart? – kérdezte.
  • Meg erőszakoltál. Az elején még minden ok volt meg tök szép volt, mert csókolóztunk meg majdnem szex volt, de le akartalak állítani, erre ideges lettél és meg erőszakoltál! Nagyon fájt! – sírtam tovább.
  • Hogy én megerőszakoltalak? Te jó ég! Nyugodj meg! Gyere ide! – mondta majd át akart ölelni,  de nem engedtem.
  • Ne érj hozzám! – mondtam és látszott rajtam h félek tőle.
  • Szivem, nyugodj meg, sosem lennék téged képes bántani! Nem foglak! Ez csak egy álom volt! Én nem vagyok ilyen! – mondta és ekkor megnyugodtam, hozzábújtam és még mindig sírtam.
  • Cssss! Nyugodj meg! Cssss. – így aludtunk el. Reggel éreztem Tom illatát mikor felkeltem. Olyan édesen szuszogott mellettem, ekkor megint hozzábújtam, erre ő felkelt.
  • Jó reggelt!  - köszöntöttem mosolyogva.
  • Neked is! – mondta majd szembe fordult felem és átkarolta a derekam majd közelebb húzott magához. – Megnyugodtál?
  • Igen! Köszönöm h itt voltál velem! Sokat számított nagyon! Megnyugodtam teljesen. Köszönöm! – mosolyogtam rá majd még közelebb húzódtam hozzá.
  • Igazán nincs mit! Szívesen tettem. – mondta majd elkezdett lassan közeledni felém. Éreztem h ezt engednem kell. Igen, engedtem és megcsókolt. Ez teljesen más volt mint a többi csók. Ez sokkal érzékibb, finomabb, szenvedélyesebb. Nagyon jó volt. Mikor befejeztük én mosolyogva felálltam, nem mondtam semmit és kimentem a szobából. Éreztem h ezt kell tennem. Ha tényleg akar engem, és nem csak 1 éjszakára akkor bizonyítania kell és harcolni értem. „Most elkezdődött a játék Tom Kaulitz! Lássuk mennyit érek neked!” gondoltam, majd bementem a fürdőbe zuhanyozni…

Na hali! Meg született a 7edik rész is:) Bocsi a nagy kihagyásért, de rohadt sűrű napjaim voltak! Nemsokára lesz a kövi, de sztem már csak hnap v még ma este, ahjogy megtom írni majd meglátom!:) Véleményeket ide v az emailcímemre:zsu.th.91@citromail.hu pusy!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr42341395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása