HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

:::8.rész:::

2008.02.18. 20:04 Zsucaa*TH*4ever

Miután lezuhanyoztam, bementem a szobába, ott a kis tükrömet elővettem, egy sima sminket feldobtam, felöltöztem, a hajamat összefogtam és lementem a konyhába, ahol már javában folyt a reggelizés.

 

  • Jó reggelt mindenkinek! – köszönte mosolyogva.
  • Hali! – hallatszott a válasz a teli szájakból. Tom csak rám mosolygott sunyin én meg vissza csábosan. Leültem az asztalhoz.
  • Andreas, apudék mikor jönnek haza? – kérdeztem Andreastól, közben öntöttem magamnak müzlit és én is elkezdtem reggelizni.
  • Nemtom, majd gondolom délután vmikor. – felelte és közben tömte a fejét:D
  • Aha, najó én megyek, mert dolgom van. Judy majd Rékáék jönnek érted, megbeszéltem vele, viszont én benézek a városba mert talim van. – mondtam miután befejeztem a kajálást.
  • Mien talid? – kérdezte 1xrre Tom és Judy és egymásra néztek.
  • Randim! Még Magyarországon leveleztem egy német fiúval és vele beszéltem emg egy randit. Talán baj? – néztem kérdően Tomra.
  • Nem, öö miért is lenne. Szia! – köszönt el elég lehangoltam és felment a szobába.
  • Najó én megyek sziasztok! – adtam puszit mindenkinek és elmentem a „randira”, ami abból ált h egy régi német ismerősömet felhívtam h segítsen már nekem. Mivel Tomot próbára akarom tenni, ezért megjátszuk h járunk, és kíváncsi vagyok h Tom mit tesz. A tali megvolt és épp otthon voltunk, Judy, Leo(a bűntársam:D) és én. Nővérkémék dolgoznak sajnos ezért nemtom beavatni őket a tervbe, de ami késik nem múlik.
  • Judy, lécci hívd már fel Billt, mert mivel ma egyedül leszünk itthon egész este, itt aludhatnának Tommal. – kacsintok Judyra, és már Leo is vette a lapot.
  • Áháá, akkor kezdődik a cselszövés mi? – Leo sunyi vigyorral.
  • Bizony! És adjunk bele mindent, hogy tényleg ugy látszódjon h járunk oké? – vigyorogtam Leora.
  • Rendben! – mondta vigyorogva. – Mindjárt jövök dobok egy sárgát. – miután Leo elment WC-re (xD) Judy felhívta Billéket, és áthívta őket ma éjszakára. Én közben felmentem a szobámba és kicsíptem magam igencsak, h Tomnak had follyon csak a nyála utánam.

Mikor kész lettem így néztem ki: Egy sötét farmer miniszoknya, szürke fehér csíkos kicsit bő felső, és majd később egy kb térdig érő magas sarkú csizma:D Igen jól néztem ki:D. A ruhám ilyen volt:

Felső:

 

Szoknya:

 

 

Csizma:

 

 

Na ez lenne a ruhám, a csizma még nem volt rajtam, de később azt is fogom használni. Mikor teljesen kész lettem akkor már délután 5 óra lehetett, és a fiukkal 5re beszéltük meg h ide érnek hozzánk. Gyorsan kisimítottam a hajam és feldobtam egy egyszerű kis sminket, majd elindultam a nappali felé, ahol már ott ültek a többiek. Közben a fiúk is megérkeztek. Ahogy jöttem le az emeletről megláttam őket, majd megálltam a lépcsőfordulóba, nagy levegő és go tovább. Jópofit vágni mindenhez, most jött a szerepjáték. Tom hirtelen hátrafordult, ahogy meghallotta h valaki jön le a lépcsőn. Hát mikor meglátott majdnem leesett az álla. Ezt látta Leo és rögtön akcióba lendült. Tom még nem tudta h „járunk”…..xD

 

  • Szia szívem! – jött oda hozzám Leo mikor leértem a lépcső aljára.
  • Szia! – átöleltem és megcsókoltam, de fél szemmel figyeltem tom reakcióját. Hát egy kicsit sem tetszett neki, elvörösödött a feje, és ökölbe szorította a kezét. :D
  • Khm, khm. – köhögött Judy, mire én csak mosolyogva ránéztem.
  • Bocsi! Gyere kicsim üljünk le. – kulcsoltam össze a kezeimet Leoéval majd leültünk. Én direkt Leo ölébe ültem, ő meg átkarolta a derekamat. – Am. sziasztok! – álltam fel és adtam a vöröske Tomnak egy puszit meg Billnek is.
  • Khm, ööö ti jártok? – kérdezte Tom, de nem nézett ránk.
  • Igen! Miért? – kérdeztem vissza.
  • Nem, semmi, csak kérdeztem. – bámulta a földet Tom.
  • Annyira szeretem! – ölelt meg Leo és újra megcsókolt, de oldalba böktem h elég, mert ez már túl sok lesz.
  • Értem. – nézte még mindig a földet Tom.
  • Zsuzsi beszélhetnék veled? – kérdezte Bill.
  • Persze! Menjünk! – mondtam majd felpattantam Leo öléből és kimentem Billel a kertbe. Rágyújtottam egy cigire, mert bizony sajnos dohányzom de már szeretnék leszokni róla, csak nehéz(nővérem meg szüleim se tudják). Bill kért egy szálat majd ő is rágyújtott.
  • Ööö Zsuzsi, szeretném megkérdezni, hogy tényleg jársz e ezzel a Leoval, vagy csak Tomot akarod féltékennyé tenni? – kérdezte felhúzott szemöldökkel Bill.
  • Bill, mi tényleg járunk, és mi okom lenne rá h Tomot féltékennyé tegyem? Hisz nem is szeretem! – hazudtam Billnek, de belül rettenetesen szerettem Tomot, csak nem akartam kimutatni mert az a gyenge pontom is lehetet volna.
  • Értem. Akkor rendben. Csak ennyit akartam. – mondta majd indult volna befelé de megfogtam a karját.
  • Héé a házban nem dohányzunk! – húztam vissza mert cigivel a kezében indult el befelé.
  • Ohh bocsi! – mondta vigyorogva majd újra visszajött mellém.
  • Na, most pedig te mesélj! Mi van Judyval és veled? Igen egymásra vagytok hangolódva ahogy látom. – vigyorogtam oda Billnek.
  • Nincs közöttünk semmi. – mosolygott. – De én szeretném csak nemtom h ő akarja e. – mondta elszomorodva.
  • Nefélj! Majd én beszélek vele! – mondtam mosolyogva. Ő erre csak mosolyogva bólintott. Hirtelen valaki rohan ki vmi zenélő tárgyal a kezében. (xD)
  • Zsuzsi, csörög a telód! – szaladt ki Tom hozzánk.
  • Ó köszike h kihoztad! Hallo? – megköszöntem Tomnak majd beleszóltam. Miközben telefonáltam Bill bement a házba(mert elszívta már a cigit) Tom meg kint maradt velem és hallgatta h mit beszélek.

Teloba:

  • Sziaa, miujság? – mondtam miután kiderült h ki volt az.
  • …..- valaki.
  • Komolyan? Dejóóóó! – kiabáltam a teloba:D
  • …..- valakixD.
  • És mikor jössz? – mondtam mosolyogva.
  • …..- valaki(kihittevolna)
  • IOké akkor kimegyünk érted a reptérre! Pusz pusz! Szióka! – mondtam majd leraktam a telefont.
  • Ki volt az? Nem értettem egy kukkot se mert végig magyarul beszéltél. Mi ez a nagy öröm? – halmozott el a kérdéseival Tom(kiskíváncsi)
  • Az egyik legjobb bnőm volt, és mondta h holnap jön Németbe és egész nyáron itt lesz! – ugrottam Tom nyakába örömömbe. Ő nem tudta mire vélni, és vissza ölelt. Én éreztem az illatát és teljesen elkábított. A szemébe néztem, és csak miliméterek választottak el a szájától. Elkezdtünk közeledni. Már csak pár mm volt, és épp akkor jött ki Leo és közbelépett, nehogy elrontsam a színjátékot.
  • Héé, mifolyik itt? – kérdezte karba tett kézzel, mire mi szétrebbentünk.
  • Öh, semmi. Menjünk be. – fogtam kézen Leot majd otthagytuk Tomot egyedül. – Judyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!! - kiáltottam el magam és Judyt nyakába ugrottam.
  • Óóóóó mond! Miért vagy így feldobva? – kérdezte csodálkozva.
  • Holnap jön Bea Németbe! Jön nyaralni a nagymamájáékhoz, de megbeszéltem vele h itt is aludhat nálunk, Rékáék valszínűleg úgyis egész nyáron dolgozni fognak! – vigyorogtam Judyra.
  • Dejóóóóó! – örültünk egy sort majd kipattant egy ötlet a fejemből.
  • Menjünk el discoba! – mondtam, és mindenki bólogatott, csak tom volt egy kicsit letörve. De hirtelen megláttam egy sunyi vigyort az arcán.
  • Te, Zsuzsi, ez a Bea jócsaj? – kérdezte kaján vigyorral.
  • Igen az! De ne vigyorogj, őt nem fogod megkapni egy éjszakára. – mondta fenyegetőzve az ujjammal.
  • Miértnem? – bevágott egy szomorú szmájli fejem:D
  • 1.Azért mert ő nem megy bele. 2. Ha velemit kitalálsz h belemenjen akkor majd mi nem fogjuk engedni! – mondtam és karba tettem a kezem.
  • Ok! – vágta be a műdurcit, de utána ismét megláttam egy vigyort a képén.
  • Na akkor menjünk a discoba. – mondta vigyorogva, amin én nagyon csodálkoztam és tudtam h tervez vmit.

Elindultunk a discoba(felvettem a csizmát is:D) és fél 10 fele oda is értünk, de előtte kicsit bemelegítettünk(magyarulpiáltunk:D) Bementünk a discoba és elkezdtem Leoval táncolni. Nézelődtem h Tom hol van, és mikor megláttam akkor hirtelen közelebb húztam magamhoz Leot, de észrevettem h ő sincs egyedül. És engem nézett, majd mikor látta h őt nézem, magához rántotta a csajt majd lesmárolta. Mintha egy kést döftek volna belém, de engem se kellett félteni, én meg Leot smároltam le. Hirtelen szegény nem tudta h mi van, de miután észrevette Tomot, leesett neki és eléggé beleéltük magunkat. Az este így telt, h mind a 2en a másikat akartuk féltékennyé tenni. 1x rajtam látszódott a féltékenység 1x meg Tomon, de rajta jobban, mert én tudom leplezni. Leültünk egy kicsit az asztalhoz 4en, de Judy és Bill rejtélyes módon eltűntek(xD vajonmiért?:D) Az asztalnál Leo, Tom, a kurvája, és Én ültünk.

  • Bocsi, nekem ki kell mennem wc-re. – mondtam és kiszakítottam magam Leo karjai közül mérgesen, mert Tom és a k*rva csak nyalták falták egymást, én meg már nem bírtam nézni, és elegem lett a szerepjátékból. Az egész terv ellenem fordult. Tom a saját fegyveremet fordította ellenem.

Kimentem a wc-re és elkezdtem sírni és a hideg falnak dőltem, majd lecsúsztam a földre és úgy sírtam. (Magammal hoztam a smink készletem erre az esetre, mert gondoltam h Tom be fog csajozni, és én nem fogom bírni.) Az sem érdekelt h szoknya volt rajtam, csak ültem a földön és sírtam a hideg falnak dőlve. Hirtelen bejött vki utánam. Leült mellém és átölelt. Tudtam h ki az, megismertem az illatát.

o       Kérlek ne sírj! – mondta Tom majd felemelte az állam, és a könnyes szemembe nézett.

o       Sajnálom! – szipogtam.

o       Mégis mit? – kérdezte mosolyogva. – Várj ne válaszolj, először állj fel erről a hideg földről mert megfázol nekem. – mondta és a két kezét nyujtotta. Én felálltam és folytattam.

o       Hát azt h féltékennyé akartalak tenni. – mondtam és már megtöröltem a szemem.

o       Semmi gond, és te is bocsáss meg h én akartalak féltékennyé tenni. – mondta majd megölelt. Nagyon jó volt ismét megölelni, ez olyan igazi és érzelmes ölelés volt. Majd a szemembe nézett. És én megszólaltam.

o       Nem akarom h megbánts, remélem nem akarsz kihasználni mert nem bírnám ki! – suttogtam és már majdnem összeért a szánk.

o       Nem akarlak megbántani! Azt akarom h velem légy! (decsöpögősxD) – mondta majd megcsókolt. Nem tudom leírni h milyen volt, úgy éreztem ez szerelmes csók, szerelemből csókolt meg és nem csak 1 éjszakát akar, és remélem h nem csalnak a megérzéseim.


 


Nah ez lenne a 8adik rész:) Elég hosszúra siekrült, és remélem h tetszik, bocsi ha mostanába nem tudok minden nap írni, de sok dolgom van és sok mindenből tanulnom kell! De 1 héten 1x bizti h lesz rész! Napusy! Véleményeket ide vagy a mailcímemre: zsu.th.91@citromail.hu

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr35344696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsú(újj szerki!) 2008.02.18. 20:30:37

Köszönöm hogy beletettél. Naon édes vagyol!! És a story naggggyon teccik:) Puszah
süti beállítások módosítása