HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

Van akinek örömhír, van akinek nem...

2008.03.09. 19:14 Zsucaa*TH*4ever

Folytatom a blogot, de csak azért mert pár nagyon jó barát rávett... továbbra is várom a komikat, remélem fogtok írni mert nagyon örülnék neki! Kérlek írjatok! Ma lehet h több rész is fennt lesz! Majd még meglátom! És köszi aki mellettem áll! Pusy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr23372958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása