HTML

Örökké veled, de ne csalj meg!

Ez egy Tokio Hoteles blog, próbálkozok az írással, remélem tetszeni fog! Szívesen fogadok minden véleményt kivéve a rossz indulatút nem! Köszönöm ha olvasod, és örülök ha tetszik! Puszi!

Friss topikok

  • Kata: Szia! Nekem nagyon tetszik,pedig nem vagyok TH rajongó.Na szóval írd,én imádok ilyneket olvasni,én... (2008.06.28. 16:24) ::: 17. rész :::
  • Zyt@: naon jó rész :)) ügyi vagy kivi vok a kövire puxy :) (2008.05.01. 12:01) ::: 16. rész :::
  • Amybaby (törölt): nekem is nagyon teccik ügyes vagy...pusy (2008.04.22. 15:35) ::: 15. rész :::
  • Th-fan: Szija. Nekem is nagyon tetszik a storyd:) Remélem folytatod. Pusz:) (2008.03.25. 20:35) ::: 13-14. rész :::
  • Tom fan (bejjuska): Szejja Zsúm. Naon teccik, ez a réx, mint a többi.. rem sokáig lex folty. Pucc:) (L) (2008.03.21. 15:02) ::: 12. rész :::

Linkblog

:::1.rész:::

2008.02.07. 23:18 Zsucaa*TH*4ever

2007. március 15.-ödike van. A Tokio Hotel koncert március 17-én lesz egy szombati napon. Én épp az iskolában vagyok, mivel csütörtök van. Alig várom már a koncertet, és folyamatosan azon jár a fejem. A tanárok nem 1x rám is szóltak emiatt, h nem figyelek. Judyra nézek aki majd elalszik, jaa és töriórán vagyunk. Egy hárpia a töritanár de a jó viszony érdekében mindig bájosan mosolygok és bólogatok amikor ránéz!:D Március 10én volt a születésnapom, és az ajándékom a jegyek voltak a koncertre. Nővérem küldte postán akit innen is pusszatok egymilliiiószor!:D Eddig úgy van h lehet h kiugrok hozzá a nyáron és jön velem drága Judy is, de még nincs levajazva szal még nembiztos. Nézek az órára, „Uhh 1 perc és csengetnek ki! Hálelúúja!:D” gondoltam, és egy vigyor ült ki az arcomra, mikor a töritanár idenézet aszitte h a mondandóján vigyorgok és bájosan visszavigyorgott(egyemaszívét!:D) Elkezdtem visszaszámolni 5…4….3…2…1…és kicsöngettek, hallottuk a hangos csengőt és a diákok trappolását ahogy mindenki szabadulna ki a suliból, mivel ez volt az uccsó óra! Lementünk a szekrényekhez a haverokkal(külön szekrényeink vannak a suliba, ja és a aveork: Zsolti, Trixi, Sziszi, Judydrága, Beám, és ÉN:D).

 

  • Na milegyen most? Meünk város? – kérdeztem a látszólag fáradt oszitársaimtól. – Ja és Judy nekünk muszáj szal tőled nincs nemleges lávasz!:D – vigyorogtam rá, ugyanis megbeszéltük h megyünk vásárolni a városba a koncira rucikat.:D(eztjólmegmondtam:D)
  • Igenis uram…öö…izéé… úrőm! – hülyéskedett velem Judy.
  • Naah csúnyavagy! – hülyültem vele(am tudunk mi komolyak lenni:D)
  • Naésti? Jösztök a városba velünk? – nézett Judy a többiekre.
  • Énnem mert mennem kell kistesómért az oviba. – szólalt meg Zsolti.
  • Énse mert megy a buszom. – Sziszim
  • Hát énse sztem mert már fáradt vok azt go haza! – ez Tixi.
  • Én megyek ja, úgyse tok otthon mit csinálni. – (kimásmint) Bea
  • Okés akk cijjasztok azt majd holnap tali itt a suliban! – mondtam aztán cupp cupp mindenkinek és mentünk a városba szétnézni.

Sok boltot végigjártunk és elég sokmindent vettünk. Én: Háromnegyedes tunika fekete felső, egy fekete farmert(nemtommiértfeketétnemvokrocker) hajpántot az viszont már fehér volt, meg vettem egy szép cipőt, egy csizmát(sportosat, semmi tűsarok!) térdig ért. Ja megmég vettem ezen kívül utólag 3 felsőt, egy piros szürke csíkosat(acsíkosfelsőakedvencem), meg egy fehéret amin az van rajta feketével h kiss me és ezis tunika és olyan amiből a vállad kilátszik(naérted:D)  és még egy hosszújút ami szintén csíkos volt de az szürke fekete, és tökjól néz ki, ennél közelebbit nemtok mondani róla. Meg még úgyszint utólag vettem egy farmert (igentudomsokpénzemvan:D)ami egy sima gyűröttnek tűnő farmer volt! Éskék:D

Judy: ő is ugyan ezeket vette szinte(imádunkösszeöltözni!:D) csak ő vett még egy sapit is. Ezeket mind a szülinapi pénzemből vettem, amit kaptam, csak Judy vette a sajátjából. Elköszöntünk Beától aki végig ottvolt velünk és segített, majd húztunk haza hozzánk. Tökjó mivel anyuék elmentek nyaralni külföldre és másfél hónapig nem jönnek haza szal a kedves szomszédunkra vagyok bízva de szerencsére jóba vagyok vele! Imádom azt a nőt!:D Judy addig amig anyuék nincsenek itthon nálunk alszik. Mikor hazaértünk felpróbáltuk az összes ruhát és megállapítottuk h baromi jól nézünk ki benne!:D

 

  • Na Tomnak biztos fogsz tetszeni! – mondta vigyorogva Judy.
  • Jaja, este leteperem! – hülyültünk tovább és nagyokat nevettünk, de persze egyikőnk sem gondolta komolyan(denemtudtukhmégmivárránk).

Este 11 lehetett mikor nyugovóra tértünk és vártuk a következő imádott sulis napunkat! A suliban már tűkön ültünk, és nagyon nehezen telt a nap. Már ismét az utolsó órán voltunk és lááám kicsengettek, rohantunk Judyval kifele és odaköszöntünk mindenkinek, mert most nemvolt puszi. Szaladtunk haza hozzám, mert 5 lakok a sulitól 5 percre. Nagyon siettünk mert még össze kell pakolni meg le a kocsiba és irány Budapest. Ja am. Nyíregyházán lakunk, csak azértJ Amikor a suliból kicsengettek akkor délután fél2 volt és mi már fél 3kor el akartunk indulni Budapestre, mert a szállodába ahol béreltük a szobát fél5re oda kell érni. Fél3 után nemsokkal kb 10 percel el is indultunk. A kocsiban folyamatosan Tokio Hotel meg egyéb vegyes zenék mentek mi meg hangosan énekeltünk:D A szálodába értunk 4után 10 percel. Kikértük a kulcsot és mentünk fel a lakosztályunkba. Nagyon nagy volt és nagyon szép. 4 csillagos szálloda volt, és anyáéknak ez volt az ajándék, egy egész hetet itt lehettünk Judyval ketten és mindent ők fizettek. Még Judyval kihasználtuk a szálloda szolgáltatásait(medence,szauna,masszőr,pedikür,manikür..) mind ingyen és el is telt a nap. Eltettük magunkat holnapra mert akkor lesz a koncert.

 

Remélem tetszett az első rész, a kommentárokat ide vagy az emailcímemre várom:zsu.th.91@citromail.hu Holnap lesz a folytatás! Puszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelesen.blog.hu/api/trackback/id/tr76330257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kamylla 2008.02.08. 14:10:25

szia, Kamylla vok, a blogodat Leya www.tomkaulitz.blog.hu oldalán láttam, gondoltam, megnézem... és a te sztorid is nagyon jó lett, minde nap fel fogok jönni ide!!! csak így tovább!!
süti beállítások módosítása